0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

Inkoop

Dé ondersteuning bij het opstellen van offertes en contracten

Wat is inkoop?
Inkoop zorgt voor tijdige levering van diensten en goederen om de voortgang van een bouwproject zeker te stellen. Het inkoopproces bestaat uit meerdere fases. Van specificeren tot onderhandelen en daadwerkelijk bestellen. 

VMeijel_oplos_ink_instr.png

Inkoop software van vanmeijel

Onze software helpt je leveranciers en onderaannemers beter aan te sturen, op basis van betrouwbare informatie. Hiermee zorg je voor een hogere kwaliteit en betere prijsafspraken.

Voordelen

Voordelen door inkopen simpeler te maken

voordelen_scherm_inkoop.png
1

Laagdrempelig in gebruik.

De software is laagdrempelig in gebruik en afgestemd op de gebruikers, zowel voor prijsaanvragen en contracten als het bewaken van het inkoopproces.

VMeijel_oplos_ink_vd1.png
2

Alle informatie over inkopen beschikbaar.

Bij het samenstellen van offertes of contracten kun je gebruik maken van alle informatie die aanwezig is in de calculatie of artikelbestanden.

VMeijel_oplos_ink_vd2.png
3

Bewaak het inkoopbudget.

Signaleer tijdig met de projectbewaking wanneer de inkopen niet in lijn zijn met het budget en stuur direct bij.

VMeijel_oplos_ink_vd3.png
oplossing-inkoop-case-study-dura-vermeer_small.jpg

Inkopen in de praktijk

“De inkoopfacturen zijn soms al ingeboekt voordat de ontvangstbon is vastgelegd”

Meer weten hoe onze oplossing Dura Vermeer uit Hoofddorp dagelijks helpt met het besparen op verwerking inkoopfacturen?
Inkoop features

Functionaliteit speciaal voor inkopers

prijs_offertespiegel.png

Prijs- en offertespiegel

Vraag en vergelijk eenvoudig prijzen via de prijzen- en offertespiegel.

contractmanagement.png

Contractmanagement

Inkoopcontracten zijn makkelijk samen te stellen en af te roepen via drag & drop.

trendanalyse.png

Trendanalyses

Met de grafische trendanalyse weet je precies of je inkopen binnen het budget blijven.

rapportages.png

Rapportages

Richt naar eigen behoefte rapportages en formulieren rondom inkoop.

rollen.png

Rollen en views

Schermen kunnen eenvoudig worden afgestemd op gebruikers- en rolniveau.

koppeling_2ba.png

Koppeling 2BA

Geautomatiseerd binnenhalen van artikelen, producten en prijzen via 2BA mogelijk.

Inkopen kan simpeler.

Benieuwd hoe wij kunnen helpen het inkoopproces te verbeteren?

Neem direct telefonisch contact op via +31 (527) 61 47 67 of laat een bericht achter.

bekijk het volledige productaanbod

blog

MetacomOnline_proces

Welk proces ga jij digitaliseren met Metacom Online?

Dagelijks worden grote hoeveelheden informatie verwerkt. Op kantoor én daarbuiten: overal wordt informatie bekeken, gewijzigd en toegevoegd. In de meest ideale situatie is die informatie altijd beschikbaar, correct en volledig. In de praktijk loopt dit vaak iets minder soepel. Wat als er iets bestond dat zó eenvoudig was dat iedereen er mee kon werken? Iets voor het verwerken van al die dagelijkse informatie zoals werkbonnen en urenbriefjes? Iets wat het werk simpeler en efficiënter maakt…

Lees verder

case studies

De Klerk ervaart rust op financieel gebied met Metacom+ Projecten

bekijk de case study

nieuws

Haegens_kiestvoorMetacom

Digitaal hijsen in plaats van digitaal bouwen Haegens | horizontaal en verticaal transport kiest voor Metacom

Haegens | horizontaal en verticaal transport (Haegens) kiest voor een toekomstbestendig ICT landschap. Het horizontaal- en verticaal transport bedrijf uit het zuidelijke Elsendorp is een onderneming met ca. 30 kranen én ca. 30 trucks/opleggers. Naast de verhuur van kranen, vrachtauto's en rijplaten, bestaat de vloot van Haegens uit autolaadkranen, bakwagens met rijplatenkranen, verreikers en diverse machines t.b.v. het uitvoeren van machineverhuizingen (zoals heftrucks, compactkranen, Pick & Carry kranen en een speciaal ingerichte gereedschapswagen).

Lees verder