Inkoop
Dé ondersteuning bij het opstellen van offertes en contracten
Wat is inkoop?
Inkoop zorgt voor tijdige levering van diensten en goederen om de voortgang van een bouwproject zeker te stellen. Het inkoopproces bestaat uit meerdere fases. Van specificeren tot onderhandelen en daadwerkelijk bestellen.

Inkoop software van vanmeijel
Onze software helpt je leveranciers en onderaannemers beter aan te sturen, op basis van betrouwbare informatie. Hiermee zorg je voor een hogere kwaliteit en betere prijsafspraken.
Voordelen door inkopen simpeler te maken

Laagdrempelig in gebruik.
De software is laagdrempelig in gebruik en afgestemd op de gebruikers, zowel voor prijsaanvragen en contracten als het bewaken van het inkoopproces.

Alle informatie over inkopen beschikbaar.
Bij het samenstellen van offertes of contracten kun je gebruik maken van alle informatie die aanwezig is in de calculatie of artikelbestanden.

Bewaak het inkoopbudget.
Signaleer tijdig met de projectbewaking wanneer de inkopen niet in lijn zijn met het budget en stuur direct bij.


Inkopen in de praktijk
“De inkoopfacturen zijn soms al ingeboekt voordat de ontvangstbon is vastgelegd”
Functionaliteit speciaal voor inkopers

Prijs- en offertespiegel
Vraag en vergelijk eenvoudig prijzen via de prijzen- en offertespiegel.

Contractmanagement
Inkoopcontracten zijn makkelijk samen te stellen en af te roepen via drag & drop.

Trendanalyses
Met de grafische trendanalyse weet je precies of je inkopen binnen het budget blijven.

Rapportages
Richt naar eigen behoefte rapportages en formulieren rondom inkoop.

Rollen en views
Schermen kunnen eenvoudig worden afgestemd op gebruikers- en rolniveau.

Koppeling 2BA
Geautomatiseerd binnenhalen van artikelen, producten en prijzen via 2BA mogelijk.
Inkopen kan simpeler.

Benieuwd hoe wij kunnen helpen het inkoopproces te verbeteren?
Neem direct telefonisch contact op via +31 (527) 61 47 67 of laat een bericht achter.