0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

Inkoop

Dé ondersteuning bij het opstellen van offertes en contracten

Wat is inkoop?
Inkoop zorgt voor tijdige levering van diensten en goederen om de voortgang van een bouwproject zeker te stellen. Het inkoopproces bestaat uit meerdere fases. Van specificeren tot onderhandelen en daadwerkelijk bestellen. 

VMeijel_oplos_ink_instr.png

Inkoop software van vanmeijel

Onze software helpt je leveranciers en onderaannemers beter aan te sturen, op basis van betrouwbare informatie. Hiermee zorg je voor een hogere kwaliteit en betere prijsafspraken.

Voordelen

Voordelen door inkopen simpeler te maken

voordelen_scherm_inkoop.png
1

Laagdrempelig in gebruik.

De software is laagdrempelig in gebruik en afgestemd op de gebruikers, zowel voor prijsaanvragen en contracten als het bewaken van het inkoopproces.

VMeijel_oplos_ink_vd1.png
2

Alle informatie over inkopen beschikbaar.

Bij het samenstellen van offertes of contracten kun je gebruik maken van alle informatie die aanwezig is in de calculatie of artikelbestanden.

VMeijel_oplos_ink_vd2.png
3

Bewaak het inkoopbudget.

Signaleer tijdig met de projectbewaking wanneer de inkopen niet in lijn zijn met het budget en stuur direct bij.

VMeijel_oplos_ink_vd3.png
oplossing-inkoop-case-study-dura-vermeer_small.jpg

Inkopen in de praktijk

“De inkoopfacturen zijn soms al ingeboekt voordat de ontvangstbon is vastgelegd”

Meer weten hoe onze oplossing Dura Vermeer uit Hoofddorp dagelijks helpt met het besparen op verwerking inkoopfacturen?
Inkoop features

Functionaliteit speciaal voor inkopers

prijs_offertespiegel.png

Prijs- en offertespiegel

Vraag en vergelijk eenvoudig prijzen via de prijzen- en offertespiegel.

contractmanagement.png

Contractmanagement

Inkoopcontracten zijn makkelijk samen te stellen en af te roepen via drag & drop.

trendanalyse.png

Trendanalyses

Met de grafische trendanalyse weet je precies of je inkopen binnen het budget blijven.

rapportages.png

Rapportages

Richt naar eigen behoefte rapportages en formulieren rondom inkoop.

rollen.png

Rollen en views

Schermen kunnen eenvoudig worden afgestemd op gebruikers- en rolniveau.

koppeling_2ba.png

Koppeling 2BA

Geautomatiseerd binnenhalen van artikelen, producten en prijzen via 2BA mogelijk.

Inkopen kan simpeler.

Benieuwd hoe wij kunnen helpen het inkoopproces te verbeteren?

Neem direct telefonisch contact op via +31 (527) 61 47 67 of laat een bericht achter.

bekijk het volledige productaanbod

blog

Header_metacom_essentials

Een succesvolle implementatie van Metacom Essentials: van kick-off tot livegang

De knoop is doorgehakt, de handtekening is gezet. Het nieuwe ERP-systeem gaat er nu dan écht komen. Met Metacom Essentials heb je voor een softwarepakket gekozen dat relatief snel klaar is voor gebruik. Een implementatietraject van iets nieuws blijft spannend voor je bedrijf: hoe zal het traject verlopen? En wat kun je doen om het traject ook zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen? Om die vragen te beantwoorden geef ik je met deze blog een kijkje achter de schermen bij het implementatietraject van Metacom Essentials.

Lees verder

case studies

Header_vanlenthedalfsen_klantcase

‘In control’ met digitale werkbonnen

bekijk de case study

nieuws

Vink_live_Vanmeijel

Nieuwe B.V. zelfde ERP: Vink Aannemingsmaatschappij B.V. nu ook live met Metacom

Vink is niet gewoon één bedrijf. De Vink Holding bevatte tot kort geleden een afvalverwerkingsbedrijf, een transportbedrijf, een aannemingsbedrijf, een Milieutechnisch Adviesbureau, betonbedrijf én installatiebedrijf. Per afgelopen 1 juli gingen de aannemingsmaatschappij en het milieutechnisch adviesbureau op eigen voet verder. En daar hoort ook een nieuwe ICT omgeving bij.

Lees verder