tracking_pixel
0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

Inkoop

Dé ondersteuning bij het opstellen van offertes en contracten

Wat is inkoop?
Inkoop zorgt voor tijdige levering van diensten en goederen om de voortgang van een bouwproject zeker te stellen. Het inkoopproces bestaat uit meerdere fases. Van specificeren tot onderhandelen en daadwerkelijk bestellen. 

VMeijel_oplos_ink_instr.png

Inkoop software van vanmeijel

Onze software helpt je leveranciers en onderaannemers beter aan te sturen, op basis van betrouwbare informatie. Hiermee zorg je voor een hogere kwaliteit en betere prijsafspraken.

Voordelen

Voordelen door inkopen simpeler te maken

voordelen_scherm_inkoop.png
1

Laagdrempelig in gebruik.

De software is laagdrempelig in gebruik en afgestemd op de gebruikers, zowel voor prijsaanvragen en contracten als het bewaken van het inkoopproces.

VMeijel_oplos_ink_vd1.png
2

Alle informatie over inkopen beschikbaar.

Bij het samenstellen van offertes of contracten kun je gebruik maken van alle informatie die aanwezig is in de calculatie of artikelbestanden.

VMeijel_oplos_ink_vd2.png
3

Bewaak het inkoopbudget.

Signaleer tijdig met de projectbewaking wanneer de inkopen niet in lijn zijn met het budget en stuur direct bij.

VMeijel_oplos_ink_vd3.png
oplossing-inkoop-case-study-dura-vermeer_small.jpg

Inkopen in de praktijk

“De inkoopfacturen zijn soms al ingeboekt voordat de ontvangstbon is vastgelegd”

Meer weten hoe onze oplossing Dura Vermeer uit Hoofddorp dagelijks helpt met het besparen op verwerking inkoopfacturen?
Inkoop features

Functionaliteit speciaal voor inkopers

prijs_offertespiegel.png

Prijs- en offertespiegel

Vraag en vergelijk eenvoudig prijzen via de prijzen- en offertespiegel.

contractmanagement.png

Contractmanagement

Inkoopcontracten zijn makkelijk samen te stellen en af te roepen via drag & drop.

trendanalyse.png

Trendanalyses

Met de grafische trendanalyse weet je precies of je inkopen binnen het budget blijven.

rapportages.png

Rapportages

Richt naar eigen behoefte rapportages en formulieren rondom inkoop.

rollen.png

Rollen en views

Schermen kunnen eenvoudig worden afgestemd op gebruikers- en rolniveau.

koppeling_2ba.png

Koppeling 2BA

Geautomatiseerd binnenhalen van artikelen, producten en prijzen via 2BA mogelijk.

Inkopen kan simpeler.

Benieuwd hoe wij kunnen helpen het inkoopproces te verbeteren?

Neem direct telefonisch contact op via +31 (527) 61 47 67 of laat een bericht achter.

bekijk het volledige productaanbod

blog

Cobouw september

Wat zou de ‘bedrijvendokter’ adviseren aan de bouw? | Cobouw column

Afgelopen week zag ik op RTL-Z een programma over ondernemers, die door een ‘bedrijvendokter’ geholpen worden bij het verbeteren van hun bedrijf. De betreffende onderneemster verkocht make-up producten. Het bleek dat de productie en het verpakken van een potje nagellak haar € 2,05 kostte en de verkoopprijs € 9,90 was. Dat is best een aardige marge, werd er gezegd. Het bedrijf draaide ongeveer 15% winst en toch waren ze niet tevreden. In de bouw dromen we natuurlijk van dat soort cijfers. Maar wat zou zo’n bedrijvendokter de bouw adviseren?

Lees verder

case studies

smink-header-klein

Sneller werken met digitale werkorders in Metacom Online

bekijk de case study

nieuws

IMS_MO1

IMS bespaart tijd met digitale urenregistratie in Metacom Online

Incident Management Services (IMS), de zusteronderneming van Van Doorn Geldermalsen, maakt gebruik van de digitale urenregistratie in Metacom Online. De nieuwe manier van registreren is voor de organisatie op veel fronten een verbetering. In plaats van het gebruik van Excel kunnen de medewerkers nu dagelijks hun uren invoeren, bewerken en bekijken op ieder gewenst apparaat. Overal en op elk moment. “Een vereiste voor een organisatie met zoveel verschillende werkzaamheden en talloze projecten.”

Lees verder