0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

Inkoop

Dé ondersteuning bij het opstellen van offertes en contracten

Wat is inkoop?
Inkoop zorgt voor tijdige levering van diensten en goederen om de voortgang van een bouwproject zeker te stellen. Het inkoopproces bestaat uit meerdere fases. Van specificeren tot onderhandelen en daadwerkelijk bestellen. 

Inkoop software van vanmeijel

Onze software helpt je leveranciers en onderaannemers beter aan te sturen, op basis van betrouwbare informatie. Hiermee zorg je voor een hogere kwaliteit en betere prijsafspraken.

Voordelen

Voordelen door inkopen simpeler te maken

1

Laagdrempelig in gebruik.

De software is laagdrempelig in gebruik en afgestemd op de gebruikers, zowel voor prijsaanvragen en contracten als het bewaken van het inkoopproces.

2

Alle informatie over inkopen beschikbaar.

Bij het samenstellen van offertes of contracten kun je gebruik maken van alle informatie die aanwezig is in de calculatie of artikelbestanden.

3

Bewaak het inkoopbudget.

Signaleer tijdig met de projectbewaking wanneer de inkopen niet in lijn zijn met het budget en stuur direct bij.

Inkopen in de praktijk

“De inkoopfacturen zijn soms al ingeboekt voordat de ontvangstbon is vastgelegd”

Meer weten hoe onze oplossing Dura Vermeer uit Hoofddorp dagelijks helpt met het besparen op verwerking inkoopfacturen?
Inkoop features

Functionaliteit speciaal voor inkopers

Prijs- en offertespiegel

Vraag en vergelijk eenvoudig prijzen via de prijzen- en offertespiegel.

Contractmanagement

Inkoopcontracten zijn makkelijk samen te stellen en af te roepen via drag & drop.

Trendanalyses

Met de grafische trendanalyse weet je precies of je inkopen binnen het budget blijven.

Rapportages

Richt naar eigen behoefte rapportages en formulieren rondom inkoop.

Rollen en views

Schermen kunnen eenvoudig worden afgestemd op gebruikers- en rolniveau.

Koppeling 2BA

Geautomatiseerd binnenhalen van artikelen, producten en prijzen via 2BA mogelijk.

Inkopen kan simpeler.

Benieuwd hoe wij kunnen helpen het inkoopproces te verbeteren?

Neem direct telefonisch contact op via +31 (527) 61 47 67 of laat een bericht achter.

bekijk het volledige productaanbod

blog

De onvermijdelijke overgang naar zelflerende systemen | Machine Learning deel 2

In de blog Machine Learning lonkt naar de toekomst van de bouw is er een algemeen beeld geschetst over de opmars van zelflerende systemen in de bouwsector. Besproken zijn de mogelijke toepassingen en voordelen hiervan. We spraken ook over het automatiseren van tijdrovende en repeterende klussen. Laatstgenoemde gaf de schijn dat Machine Learning niet kan worden ingezet bij complexere ‘menselijke’ taken.

Lees verder

case studies

Van Werven realiseert zelf procesinnovaties met Metacom Online

bekijk de case study

nieuws

Een gestroomlijnde verwerking van inkoopfacturen met Metacom Online

Bouwbedrijven hebben dagelijks te maken met veel inkomende facturen. Het verwerken van deze facturen kost vaak veel tijd. Binnenkomende facturen worden op verschillende manieren naar diverse personen doorgestuurd om goedkeuring te krijgen voor de betaling. Dat kan veel eenvoudiger.

Lees verder