0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

Van der Tol: efficiënt werken door digitale urenregistratie in Metacom Online

Van der Tol, uitgegroeid tot een groenbedrijf met drie vestigingen in de Randstad met 160 medewerkers, staat de komende jaren voor verschillende uitdagingen. Eén van deze uitdagingen is efficiënter werken. Oftewel, digitaal werken. Daar is van der Tol mee begonnen door de urenregistratie te digitaliseren met Metacom Online. Dit biedt voordeel voor iedereen in de organisatie. Samen met Van der Tol heeft VanMeijel daarom dit verhaal in beeld gebracht.

Dubbel werk is verleden tijd
Het registreren van uren met Metacom Online brengt de medewerkers van zowel de buiten- als binnendienst een hoop voordelen. Zo registreren de medewerkers buiten de gemaakte uren eenvoudig op een weekstaat. Het bijhouden op papieren bonnetjes, wat tevens foutgevoelig is of kan zoekraken, is niet meer nodig. Ook wordt door het elimineren van deze papierstroom veel tijd bespaart bij de administratie.

In de klantvideo vertellen Olivier Copijn (Algemeen directeur), Peter Petiet (ICT beheerder)  en Arian Janse (Voorman) hoe zij de uitrol en het gebruik van Metacom Online in de praktijk ervaren. Door de eenvoud en flexibiliteit is de nieuwe, digitale werkwijze snel opgepakt door de medewerkers. In een handomdraai is makkelijker en sneller uren registreren het nieuwe normaal geworden voor Van der Tol.

Kom hier meer te weten over Van der Tol. 

blog

blog-trends-2021

Vijf trends in de bouwsector in 2021

We hebben een enerverend jaar achter de rug. De coronacrisis, gepaard met de anderhalvemetersamenleving, is nog niet voorbij. Ook in 2021 zal de bouwsector voor stevige uitdagingen komen te staan. Mààr een nieuw jaar betekent ook nieuwe trends. Waar liggen kansen? Wat zijn de economische vooruitzichten? En wat kun je als bouwer doen om van 2021 een goed jaar te maken? We gaan in op vijf trends.

Lees verder

case studies

header-plegt-vos-mobiel

Inkoopfacturen automatiseren met IFA Online

bekijk de case study

Evenementen