
Onze supportpagina is vernieuwd
Heb jij het al gezien? We hebben de homepage van onze supportpagina in een nieuw jasje gestoken. Hiermee willen we jou een beter overzicht én direct toegang tot de belangrijkste zaken geven. Zo kan jij snel vinden wat je zoekt!
Betere vindbaarheid van oplossingen
Onze supportpagina staat boordevol informatie over onze oplossingen. Release notes, webinars, instructies, en zo door. Kortom: veel informatie. Maar wanneer jij als gebruiker onze supportpagina bezoekt, wil je snel een antwoord of een uitleg vinden. Daarom hebben we de pagina opgefrist en compacter gemaakt qua content. Zo hoef je niet hele menu’s door te scrollen of direct een ticket aan te maken.
Meer overzicht
Bezoek je nu onze supportpagina, dan kom je direct bij de belangrijkste onderdelen terecht: de kennisbank, release notes, webinars, producten, installatie en licenties. Kun je het antwoord op je vraag niet vinden en wil je een ticket aanmaken? Dat is binnen één klik gebeurt. Ook is de kennisbank met een uitklapbaar menu per product overzichtelijker geworden.
Alsnog niet gevonden wat je zoekt, of loop je tegen een ander probleem aan? Geen zorgen, onze collega’s van Customer Care staan voor je klaar.