0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

nieuws-LeanGreenBelt-1500x750.jpg

Onze consultants zijn onderweg naar Lean Green Belt certificeringen

Om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn investeren wij in Lean Green Belt trainingen. Hiermee kunnen wij onze klanten nog beter begeleiden in verbetering en verandering. De deelnemende consultants hebben het theoriegedeelte succesvol afgesloten met het Lean Green Belt examen. De volgende stap? De opgedane kennis toepassen in de praktijk! Zo kunnen we gecertificeerd worden.

Wat is de Lean Green Belt?
Lean is een business strategie en vooral een manier van werken waarbij iedereen in de onderneming zich richt op het creëren van waarde voor de klant, in alle processen. 

In de Lean Green Belt Training leer je hoe je de verandering naar een Lean manier van werken begeleid. Onze consultants beheersen hiermee de benodigde kennis en vaardigheden om verandering te waarborgen. Met Lean verbeter je een dagelijkse routine. Green Belt gecertificeerde consultants kunnen dus anderen optimaal begeleiden in verbetering op operationeel niveau. 

Het elimineren van verspilling
Waarom willen we onze klanten beter kunnen helpen? Omdat we het belangrijk vinden om eerst samen te kijken hoe we bestaande processen kunnen optimaliseren. Is er sprake van verspilling in processen? Daarna kijken we hoe die processen verbeterd of optimaal ondersteund kunnen worden met IT. Op deze manier worden processen zo goed mogelijk ingericht en wordt voorkomen dat (verkeerde) processen worden gedigitaliseerd, zonder langdurige toegevoegde waarde.

Continu verbeteren
Het werken op de Lean methode staat in lijn met onze visie op partnerschap. VanMeijel staat voor meer dan technologie. De grenzen van onze samenwerking gaan verder dan het Metacom Platform. Als innovatiepartner voor onze klanten kijken we gezamenlijk hoe we de organisatiedoelen van een bouwbedrijf kunnen realiseren en kijken we naar de lange termijn. Het Customer Success Team hoort hierbij, dit is het team dat onze klanten helpt om met succes gebruik te maken van de mogelijkheden van ons platform en van onze dienstverlening. 

Ook willen we waarborgen dat nieuwe werkmethoden door iedereen in de organisatie worden omarmt. Dat onze klanten geïnspireerd stappen zetten in de digitalisering binnen het bedrijf. Op deze manier ontstaat een cultuur rondom continue verbetering. 

blog

Digitale-urenregistratie-blog

5 tips voor het succesvol registreren van uren in de bouw

In de bouw wordt dagelijks veel tijd besteed aan het voorbereiden, realiseren en onderhouden van bouwwerken. Het is dus belangrijk om al deze uren zo slim mogelijk in te zetten. Daarom registreren we op grote schaal onze uren om inzicht te krijgen of de uren effectief zijn besteed. In de meest ideale situatie zijn deze gegevens altijd beschikbaar, correct en volledig. In de praktijk valt dit tegen, en wordt urenregistratie gezien als een vervelende administratieve last. Er valt nog een hoop te verbeteren aan urenverantwoording om dit echt succesvol te maken.

Lees verder

case studies

Digitale grondstromen registratie met Metacom Online

bekijk de case study

Evenementen

header-wiu-600x300

VanMeijel digitaal event | Werk in uitvoering | 13.30 - 15.00 uur

Uitdagende tijden vragen om vernieuwende oplossingen. Hoe kun je waarde blijven toevoegen voor je opdrachtgevers? Hoe kun je slimme, snelle investeringen doen? Meld je nu aan voor het digitale VanMeijel event: 'Werk in uitvoering'.

Lees verder