0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

nieuws-LeanGreenBelt-1500x750.jpg

Onze consultants zijn onderweg naar Lean Green Belt certificeringen

Om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn investeren wij in Lean Green Belt trainingen. Hiermee kunnen wij onze klanten nog beter begeleiden in verbetering en verandering. De deelnemende consultants hebben het theoriegedeelte succesvol afgesloten met het Lean Green Belt examen. De volgende stap? De opgedane kennis toepassen in de praktijk! Zo kunnen we gecertificeerd worden.

Wat is de Lean Green Belt?
Lean is een business strategie en vooral een manier van werken waarbij iedereen in de onderneming zich richt op het creëren van waarde voor de klant, in alle processen. 

In de Lean Green Belt Training leer je hoe je de verandering naar een Lean manier van werken begeleid. Onze consultants beheersen hiermee de benodigde kennis en vaardigheden om verandering te waarborgen. Met Lean verbeter je een dagelijkse routine. Green Belt gecertificeerde consultants kunnen dus anderen optimaal begeleiden in verbetering op operationeel niveau. 

Het elimineren van verspilling
Waarom willen we onze klanten beter kunnen helpen? Omdat we het belangrijk vinden om eerst samen te kijken hoe we bestaande processen kunnen optimaliseren. Is er sprake van verspilling in processen? Daarna kijken we hoe die processen verbeterd of optimaal ondersteund kunnen worden met IT. Op deze manier worden processen zo goed mogelijk ingericht en wordt voorkomen dat (verkeerde) processen worden gedigitaliseerd, zonder langdurige toegevoegde waarde.

Continu verbeteren
Het werken op de Lean methode staat in lijn met onze visie op partnerschap. VanMeijel staat voor meer dan technologie. De grenzen van onze samenwerking gaan verder dan het Metacom Platform. Als innovatiepartner voor onze klanten kijken we gezamenlijk hoe we de organisatiedoelen van een bouwbedrijf kunnen realiseren en kijken we naar de lange termijn. Het Customer Success Team hoort hierbij, dit is het team dat onze klanten helpt om met succes gebruik te maken van de mogelijkheden van ons platform en van onze dienstverlening. 

Ook willen we waarborgen dat nieuwe werkmethoden door iedereen in de organisatie worden omarmt. Dat onze klanten geïnspireerd stappen zetten in de digitalisering binnen het bedrijf. Op deze manier ontstaat een cultuur rondom continue verbetering. 

blog

Banner.jpg

Een digitaal inkoopproces? Zo werkt 3 way matching

Inkoopprocessen zijn vaak complex en medewerkers doen vaak nog aankopen zonder de juiste autorisatie. Je wilt het budget zo slim mogelijk besteden, toch? Door strategisch in te kopen, kan er namelijk fors geld worden bespaard. ‘3 way matching’ is hierbij dan ook voor velen geen onbekend begrip, dit betreft de afstemming tussen de drie belangrijkste stappen in het inkoopproces: de bestelling, de levering en de factuur. VanMeijel kan dit proces volledig automatiseren met onze slimme Metacom (Online) oplossingen. 

Lees verder

case studies

headerunited_newversion_mob_1.jpg

Geen enorme papierstroom, maar digitaal werken in Metacom

bekijk de case study

Evenementen

WebinarKeesGroot.jpg

Webinar | Metacom 2020: wat is er nieuw?

We ontwikkelen voortdurend aan het Metacom platform. Het platform bevat een aantal interessante verbeteringen en vernieuwingen waarmee jij makkelijker, slimmer én sneller kunt werken. Wat zijn de nieuwe toepassingen in Metacom 2020?

Lees verder