0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

nieuws_mvoi.png

MVOI realiseert zelfstandigheid met implementatie Metacom+

MVOI B.V., aannemer in de ondergrondse- en bovengrondse infrastructuur sector, gebruikt Metacom+. Hiermee heeft het bedrijf één integraal systeem, scherp overzicht in haar projecten en financieel betrouwbaar inzicht.

Het bedrijf dat landelijk opereert en gespecialiseerd is in kabel- en leidingbouw, bestaat al sinds 1940. In 2016 werd het bedrijf als divisie van Dura Vermeer (DVOI) overgenomen door MNO Vervat uit Rotterdam. Dit veranderde de naam in september 2016 naar MVOI B.V. Tevens trad begin 2017 het bouwbedrijf Mourik toe als aandeelhouder.

Het gevolg van deze veranderingen was dat MVOI zelfstandig ging opereren. Zo ontstond de behoefte aan een nieuw systeem, met als hoofdvraag: hoe kan MVOI succesvol haar processen automatiseren? Bij Dura Vermeer is Metacom reeds in gebruik en zo was er kennisgemaakt met de oplossing. VanMeijel is met MVOI in gesprek gegaan om gericht de wensen voor de inrichting en implementatie af te stemmen.

Gezamenlijk is er een plan gemaakt voor de implementatie bij MVOI. Onderdelen hiervan zijn Metacom+ en de inkoopfactuurafhandeling. MVOI is in januari 2017 volledig live gegaan. Het project is binnen het overeengekomen budget en uitdagende tijdsbestek (inclusief onderbouwing en rapportages) afgerond.

Op dit moment maken vijftig medewerkers van MVOI gebruik van het integrale systeem. Dankzij Metacom+ hebben zij een scherp inzicht in de projecten, grip op de complexiteit die deze projecten met zich meebrengen en altijd actuele cijfers bij de hand in het financiële overzicht. MVOI gaat in de toekomst kijken of met Metacom online een betere oplossing gecreëerd kan worden voor de urenverwerking en hoe de digitale verzending van uitgaande facturen met bijbehorende brondocumenten aangepakt kan worden.

blog

Header_blog_Marloes_verandering

Succesvolle organisatieverandering in zes stappen

Je weet dat aandacht voor veranderen belangrijk is om een ICT project succesvol in gebruik te nemen. Maar hoe pak je dit aan? En waar begin je mee? In dit deel van mijn blogreeks over verandermanagement neem ik je mee in een stappenplan voor (verdere) digitalisering binnen jouw organisatie en hoe wij jullie hierbij kunnen helpen.

Lees verder

case studies

Header_vanlenthedalfsen_klantcase

‘In control’ met digitale werkbonnen

bekijk de case study

Evenementen

webinar-ifa-online-2021

Webinar | Slim omgaan met je inkoopfacturen? Digitaliseren met IFA Online

Bouwbedrijven hebben dagelijks te maken met talloze inkomende facturen. Het verwerken van deze facturen kost vaak veel tijd. Binnenkomende facturen worden op verschillende manieren naar diverse personen doorgestuurd om goedkeuring te krijgen voor de betaling. Kan het simpeler? Volgens ons wel.

Lees verder