0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

corona_nieuwsitem

Maatregelen bij VanMeijel in verband met coronavirus

Naar aanleiding van het advies vanuit de overheid en het RIVM, hebben ook wij maatregelen ingevoerd met betrekking tot de beperking van de verspreiding van het coronavirus. Hiermee willen we de balans vinden tussen de gezondheid van de medewerkers van ons en onze klanten, en de continuïteit van uw bedrijfsvoering en onze dienstverlening. De kern? VanMeijel blijft voor u klaarstaan.

Thuiswerken
Eén van de geadviseerde maatregelen is om thuis te werken wanneer mogelijk. Onze medewerkers werken daarom vanaf nu zoveel mogelijk vanuit huis. Onze processen en systemen zijn hier goed op ingericht. Afspraken bij ons op kantoor worden zoveel mogelijk gewijzigd in online overleggen. 

Afspraken op locatie
Veel van onze consultants hebben afspraken op locatie bij klanten. Kan deze afspraak digitaal plaatsvinden? Dan vervangen we de bijeenkomst door een online of telefonische afspraak. Afspraken verplaatsen we alleen als dat echt niet anders kan. 

Dat betekent dat implementaties en optimalisaties door onze consultants gewoon kunnen doorgaan. Wij nemen contact op met onze klanten om dit af te stemmen.

Bereikbaarheid Customer Care
Maakt u een ticket aan of zoekt u contact met Customer Care of Customer Success? Dat kan, de bereikbaarheid verandert niet. Het team en/of uw contactpersoon staan u graag te woord. 

Bedankt!
Deze nieuwe manier van samenwerken met collega’s en klanten vraagt enige flexibiliteit. Dit zal even wennen zijn. We willen u alvast bedanken voor de medewerking. 

We gaan er vanuit dat we op deze wijze gezamenlijk een bijdrage kunnen leveren aan de beperking van de verspreiding van het virus. Wij blijven op dagelijkse basis de situatie volgen en zullen u op de hoogte stellen als we wijzigingen doorvoeren in onze werkwijze. 

Heeft u vragen? Neem contact op met uw vaste contactpersoon, bel ons op (0527) 61 47 67 of stuur ons een e-mail.

blog

liquiditeitsprognose-blog

Inzicht in de liquiditeit van je bedrijf

In deze tijd hoor ik vaak dat inzicht in je liquiditeit van groot belang is, juist nu! Natuurlijk begrijp ik dat je zorgen kan hebben over je financiële positie in crisistijd, maar inzicht in de liquiditeitspositie is natuurlijk áltijd van belang. Ach.. laten wij die discussie hier niet voeren. Maar laat mij van het moment gebruik maken om een, volgens ons, onderbelichte functionaliteit in Metacom te presenteren. Namelijk, de liquiditeitsprognose.

Lees verder

case studies

Header-Case-vanDoorn -mob750x540

Breed digitaliseren binnen de organisatie

bekijk de case study

Evenementen

webinar_ordertocash_groot.png

Webinar | Het volledige proces van order to cash digitaal

Verkoopfacturen worden vaak al digitaal verstuurd. Wist je dat je dit proces ook kunt automatiseren? Met de verkoopfactuur package in Metacom Online kun je verkoopfacturen altijd automatisch aanmaken, bijwerken en versturen. Ontdek meer in deze webinar.

Lees verder