0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

corona_nieuwsitem

Maatregelen bij VanMeijel in verband met coronavirus

Naar aanleiding van het advies vanuit de overheid en het RIVM, hebben ook wij maatregelen ingevoerd met betrekking tot de beperking van de verspreiding van het coronavirus. Hiermee willen we de balans vinden tussen de gezondheid van de medewerkers van ons en onze klanten, en de continuïteit van uw bedrijfsvoering en onze dienstverlening. De kern? VanMeijel blijft voor u klaarstaan.

Thuiswerken
Eén van de geadviseerde maatregelen is om thuis te werken wanneer mogelijk. Onze medewerkers werken daarom vanaf nu zoveel mogelijk vanuit huis. Onze processen en systemen zijn hier goed op ingericht. Afspraken bij ons op kantoor worden zoveel mogelijk gewijzigd in online overleggen. 

Afspraken op locatie
Veel van onze consultants hebben afspraken op locatie bij klanten. Kan deze afspraak digitaal plaatsvinden? Dan vervangen we de bijeenkomst door een online of telefonische afspraak. Afspraken verplaatsen we alleen als dat echt niet anders kan. 

Dat betekent dat implementaties en optimalisaties door onze consultants gewoon kunnen doorgaan. Wij nemen contact op met onze klanten om dit af te stemmen.

Bereikbaarheid Customer Care
Maakt u een ticket aan of zoekt u contact met Customer Care of Customer Success? Dat kan, de bereikbaarheid verandert niet. Het team en/of uw contactpersoon staan u graag te woord. 

Bedankt!
Deze nieuwe manier van samenwerken met collega’s en klanten vraagt enige flexibiliteit. Dit zal even wennen zijn. We willen u alvast bedanken voor de medewerking. 

We gaan er vanuit dat we op deze wijze gezamenlijk een bijdrage kunnen leveren aan de beperking van de verspreiding van het virus. Wij blijven op dagelijkse basis de situatie volgen en zullen u op de hoogte stellen als we wijzigingen doorvoeren in onze werkwijze. 

Heeft u vragen? Neem contact op met uw vaste contactpersoon, bel ons op (0527) 61 47 67 of stuur ons een e-mail.

blog

Schermafbeelding_2021-06-16_om_15.06.16.png

Metacom, hét planningsprogramma voor de bouw

Het opzetten van een goede bouwplanning wordt door veel bedrijven nog als moeilijk ervaren. Als het al gedaan wordt, dan is het vaak omdat de opdrachtgever het eist. Een goed planningsprogramma voor bouwbedrijven helpt niet alleen om overzicht te creëren voor alle partijen, het kan je ook helpen om kosten te besparen en risico's te elimineren. In deze blog vertel ik je wat Metacom hét planningsprogramma maakt voor bouwbedrijven.

Lees verder

case studies

Header_vanlenthedalfsen_klantcase

‘In control’ met digitale werkbonnen

bekijk de case study

Evenementen

webinar-ifa-online-2021

Webinar | Slim omgaan met je inkoopfacturen? Digitaliseren met IFA Online

Bouwbedrijven hebben dagelijks te maken met talloze inkomende facturen. Het verwerken van deze facturen kost vaak veel tijd. Binnenkomende facturen worden op verschillende manieren naar diverse personen doorgestuurd om goedkeuring te krijgen voor de betaling. Kan het simpeler? Volgens ons wel.

Lees verder