0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

corona_nieuwsitem

Maatregelen bij VanMeijel in verband met coronavirus

Naar aanleiding van het advies vanuit de overheid en het RIVM, hebben ook wij maatregelen ingevoerd met betrekking tot de beperking van de verspreiding van het coronavirus. Hiermee willen we de balans vinden tussen de gezondheid van de medewerkers van ons en onze klanten, en de continuïteit van uw bedrijfsvoering en onze dienstverlening. De kern? VanMeijel blijft voor u klaarstaan.

Thuiswerken
Eén van de geadviseerde maatregelen is om thuis te werken wanneer mogelijk. Onze medewerkers werken daarom vanaf nu zoveel mogelijk vanuit huis. Onze processen en systemen zijn hier goed op ingericht. Afspraken bij ons op kantoor worden zoveel mogelijk gewijzigd in online overleggen. 

Afspraken op locatie
Veel van onze consultants hebben afspraken op locatie bij klanten. Kan deze afspraak digitaal plaatsvinden? Dan vervangen we de bijeenkomst door een online of telefonische afspraak. Afspraken verplaatsen we alleen als dat echt niet anders kan. 

Dat betekent dat implementaties en optimalisaties door onze consultants gewoon kunnen doorgaan. Wij nemen contact op met onze klanten om dit af te stemmen.

Bereikbaarheid Customer Care
Maakt u een ticket aan of zoekt u contact met Customer Care of Customer Success? Dat kan, de bereikbaarheid verandert niet. Het team en/of uw contactpersoon staan u graag te woord. 

Bedankt!
Deze nieuwe manier van samenwerken met collega’s en klanten vraagt enige flexibiliteit. Dit zal even wennen zijn. We willen u alvast bedanken voor de medewerking. 

We gaan er vanuit dat we op deze wijze gezamenlijk een bijdrage kunnen leveren aan de beperking van de verspreiding van het virus. Wij blijven op dagelijkse basis de situatie volgen en zullen u op de hoogte stellen als we wijzigingen doorvoeren in onze werkwijze. 

Heeft u vragen? Neem contact op met uw vaste contactpersoon, bel ons op (0527) 61 47 67 of stuur ons een e-mail.

blog

Header_metacom_essentials

Een succesvolle implementatie van Metacom Essentials: van kick-off tot livegang

De knoop is doorgehakt, de handtekening is gezet. Het nieuwe ERP-systeem gaat er nu dan écht komen. Met Metacom Essentials heb je voor een softwarepakket gekozen dat relatief snel klaar is voor gebruik. Een implementatietraject van iets nieuws blijft spannend voor je bedrijf: hoe zal het traject verlopen? En wat kun je doen om het traject ook zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen? Om die vragen te beantwoorden geef ik je met deze blog een kijkje achter de schermen bij het implementatietraject van Metacom Essentials.

Lees verder

case studies

Header_vanlenthedalfsen_klantcase

‘In control’ met digitale werkbonnen

bekijk de case study

Evenementen

Webinar_Header_Essentials

Webinar | Digitaal bouwen nu ook voor MKB bedrijven

Als ondernemer in de bouw of infra heb je dagelijks te maken met verschillende uitdagingen. Projecten worden steeds gecompliceerder en opdrachtgevers stellen steeds meer eisen. Daarnaast leven we in een tijd waarin technologische vooruitgang overgaat in de hoogste versnelling. Digitale toepassingen spelen een steeds grotere rol in alles wat we doen en wat we realiseren. Ook in de bouw.

Lees verder