0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

corona_nieuwsitem

Maatregelen bij VanMeijel in verband met coronavirus

Naar aanleiding van het advies vanuit de overheid en het RIVM, hebben ook wij maatregelen ingevoerd met betrekking tot de beperking van de verspreiding van het coronavirus. Hiermee willen we de balans vinden tussen de gezondheid van de medewerkers van ons en onze klanten, en de continuïteit van uw bedrijfsvoering en onze dienstverlening. De kern? VanMeijel blijft voor u klaarstaan.

Thuiswerken
Eén van de geadviseerde maatregelen is om thuis te werken wanneer mogelijk. Onze medewerkers werken daarom vanaf nu zoveel mogelijk vanuit huis. Onze processen en systemen zijn hier goed op ingericht. Afspraken bij ons op kantoor worden zoveel mogelijk gewijzigd in online overleggen. 

Afspraken op locatie
Veel van onze consultants hebben afspraken op locatie bij klanten. Kan deze afspraak digitaal plaatsvinden? Dan vervangen we de bijeenkomst door een online of telefonische afspraak. Afspraken verplaatsen we alleen als dat echt niet anders kan. 

Dat betekent dat implementaties en optimalisaties door onze consultants gewoon kunnen doorgaan. Wij nemen contact op met onze klanten om dit af te stemmen.

Bereikbaarheid Customer Care
Maakt u een ticket aan of zoekt u contact met Customer Care of Customer Success? Dat kan, de bereikbaarheid verandert niet. Het team en/of uw contactpersoon staan u graag te woord. 

Bedankt!
Deze nieuwe manier van samenwerken met collega’s en klanten vraagt enige flexibiliteit. Dit zal even wennen zijn. We willen u alvast bedanken voor de medewerking. 

We gaan er vanuit dat we op deze wijze gezamenlijk een bijdrage kunnen leveren aan de beperking van de verspreiding van het virus. Wij blijven op dagelijkse basis de situatie volgen en zullen u op de hoogte stellen als we wijzigingen doorvoeren in onze werkwijze. 

Heeft u vragen? Neem contact op met uw vaste contactpersoon, bel ons op (0527) 61 47 67 of stuur ons een e-mail.

blog

Banner.jpg

Een digitaal inkoopproces? Zo werkt 3 way matching

Inkoopprocessen zijn vaak complex en medewerkers doen vaak nog aankopen zonder de juiste autorisatie. Je wilt het budget zo slim mogelijk besteden, toch? Door strategisch in te kopen, kan er namelijk fors geld worden bespaard. ‘3 way matching’ is hierbij dan ook voor velen geen onbekend begrip, dit betreft de afstemming tussen de drie belangrijkste stappen in het inkoopproces: de bestelling, de levering en de factuur. VanMeijel kan dit proces volledig automatiseren met onze slimme Metacom (Online) oplossingen. 

Lees verder

case studies

headerunited_newversion_mob_1.jpg

Geen enorme papierstroom, maar digitaal werken in Metacom

bekijk de case study

Evenementen

WebinarKeesGroot.jpg

Webinar | Metacom 2020: wat is er nieuw?

We ontwikkelen voortdurend aan het Metacom platform. Het platform bevat een aantal interessante verbeteringen en vernieuwingen waarmee jij makkelijker, slimmer én sneller kunt werken. Wat zijn de nieuwe toepassingen in Metacom 2020?

Lees verder