0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

corona_nieuwsitem

Maatregelen bij VanMeijel in verband met coronavirus

Naar aanleiding van het advies vanuit de overheid en het RIVM, hebben ook wij maatregelen ingevoerd met betrekking tot de beperking van de verspreiding van het coronavirus. Hiermee willen we de balans vinden tussen de gezondheid van de medewerkers van ons en onze klanten, en de continuïteit van uw bedrijfsvoering en onze dienstverlening. De kern? VanMeijel blijft voor u klaarstaan.

Thuiswerken
Eén van de geadviseerde maatregelen is om thuis te werken wanneer mogelijk. Onze medewerkers werken daarom vanaf nu zoveel mogelijk vanuit huis. Onze processen en systemen zijn hier goed op ingericht. Afspraken bij ons op kantoor worden zoveel mogelijk gewijzigd in online overleggen. 

Afspraken op locatie
Veel van onze consultants hebben afspraken op locatie bij klanten. Kan deze afspraak digitaal plaatsvinden? Dan vervangen we de bijeenkomst door een online of telefonische afspraak. Afspraken verplaatsen we alleen als dat echt niet anders kan. 

Dat betekent dat implementaties en optimalisaties door onze consultants gewoon kunnen doorgaan. Wij nemen contact op met onze klanten om dit af te stemmen.

Bereikbaarheid Customer Care
Maakt u een ticket aan of zoekt u contact met Customer Care of Customer Success? Dat kan, de bereikbaarheid verandert niet. Het team en/of uw contactpersoon staan u graag te woord. 

Bedankt!
Deze nieuwe manier van samenwerken met collega’s en klanten vraagt enige flexibiliteit. Dit zal even wennen zijn. We willen u alvast bedanken voor de medewerking. 

We gaan er vanuit dat we op deze wijze gezamenlijk een bijdrage kunnen leveren aan de beperking van de verspreiding van het virus. Wij blijven op dagelijkse basis de situatie volgen en zullen u op de hoogte stellen als we wijzigingen doorvoeren in onze werkwijze. 

Heeft u vragen? Neem contact op met uw vaste contactpersoon, bel ons op (0527) 61 47 67 of stuur ons een e-mail.

blog

Digitalisering.header-(1)_(1)_.png

3 uitdagingen voor de bouw & de rol van digitalisering

Een enorm woningtekort , duurzaamheid en te weinig personeel: de komende jaren staat de bouw een enorme opgave te wachten. Hoe ga je om met deze uitdagingen? In deze blog zoomen we verder in op deze drie grote uitdagingen en ontdek je welke rol digitalisering hierbij speelt.

Lees verder

case studies

Realtime inzicht in logistieke planning

bekijk de case study

Evenementen

Materieelverhuur_klein

Webinar | Materieelverhuur in Metacom: een optimaal proces

Materiaal en materieel zijn kostbare activa binnen jouw organisatie. Dit wil je goed kunnen beheren, om het zo optimaal mogelijk in te zetten. Waar is het, wat kost het, wat zijn de opbrengsten? Optimaliseer daarom je materieelverhuur proces met Metacom.

Lees verder