0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

Nieuws-avg_600x300.png

Klankbordsessie: wat gaat er veranderen met de nieuwe wetgeving AVG?

Per 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Dit betekent dat vanaf die dag dezelfde privacywetgeving geldt in de hele Europese Unie. Dit heeft grote impact op de manier waarop je als bedrijf persoonsgegevens moet gaan verwerken: hoe kunnen we dit het beste aanpakken? Kom naar de klankbordsessie op woensdag 10 januari. In deze sessie gaan we in gesprek over alle mogelijke aanpassingen en hoe je jouw huidige functionaliteit het beste kunt inrichten.

De nieuwe wetgeving AVG (ook wel GDPR, General Data Production Regulation genoemd) zorgt voor een aantal veranderingen. Privacyrechten worden uitgebreid en organisaties krijgen meer verantwoordelijkheden. De boetes binnen de nieuwe wetgeving zijn hoog, en hiermee ook de gevolgen voor jouw organisatie. Kortom, niks doen is geen optie.

Wij hechten waarde aan hoe u als onze klant met de AVG wetgeving wilt omgaan. Ook hebben we hier zelf ideeën bij. Daarom gaan wij graag met u hierover in gesprek.

Tijdens de klankbordsessie komen de volgende ontwerpen aan bod:

  • Presentatie over AVG door specialist David Schaap van CSN Groep
  • Welke mogelijke aanpassingen zijn noodzakelijk en wenselijk?
  • Hoe kan dit met de huidige functionaliteit ingericht worden?
  • Open discussie, vragen en benodigde maatregelen m.b.t. AVG bespreken


Overige gegevens
Datum: Woensdag 10 januari
Tijd: 10.00 - 13.00 uur (met aansluitend lunch)
Adres: Duit 8, Emmeloord

Meld je hier aan.

 

blog

Header_blog_Marloes_verandering

Succesvolle organisatieverandering in zes stappen

Je weet dat aandacht voor veranderen belangrijk is om een ICT project succesvol in gebruik te nemen. Maar hoe pak je dit aan? En waar begin je mee? In dit deel van mijn blogreeks over verandermanagement neem ik je mee in een stappenplan voor (verdere) digitalisering binnen jouw organisatie en hoe wij jullie hierbij kunnen helpen.

Lees verder

case studies

Header_vanlenthedalfsen_klantcase

‘In control’ met digitale werkbonnen

bekijk de case study

Evenementen

webinar-ifa-online-2021

Webinar | Slim omgaan met je inkoopfacturen? Digitaliseren met IFA Online

Bouwbedrijven hebben dagelijks te maken met talloze inkomende facturen. Het verwerken van deze facturen kost vaak veel tijd. Binnenkomende facturen worden op verschillende manieren naar diverse personen doorgestuurd om goedkeuring te krijgen voor de betaling. Kan het simpeler? Volgens ons wel.

Lees verder