0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

online-help-2

Goed op weg in Metacom vanuit huis met de Online Help

Waar je ook aan het werk bent, je kunt optimaal gebruik maken van het Metacom platform met het Online Helpcentrum. De Online Help is één centrale plek met alle (hulp)informatie, vol instructievideo’s, webinars, tips & tricks en handige links. Maandelijks vullen we de Online Help aan met nieuwe items.

Nieuwe instructievideo’s en webinars kun je herkennen aan het blauwe kader. 



Nieuwe instructievideo's
Video | Online Help: een introductie  
Video | Wijziging BTW-nummer bij eenmanszaken per 1 januari 2020 
Video | Adres verplicht bij betalingen
Video | Validatie in BTW-aangifte op openstaande verkoopfacturen 
Video | Bijlages toevoegen (IFA Online)  
Video | Middelen wijzigen in weergave planbord  
Video | Aantal tekens in velden werkopdracht aanpassen  
Video | Stadium terugzetten van een termijnstaat
Video | Lengte aanpassen van voorlopige termijnstaat
Video | Appserver.log ophalen met CTRL+Alt+L

Nieuwe webinars
Webinar | Tips & Tricks voor calculatoren (deel 3)  
Webinar | Een gestroomlijnde verwerking van inkoopfacturen met IFA Online 
Webinar | Van urenbriefjes naar digitale urenregistratie met Metacom Online 

Voor iedereen toegankelijk
De Online Help is geïntegreerd met Metacom vanaf Metacom 2019. Direct vanuit Metacom heb je toegang tot het Helpcentrum. Dit betekent dat alle gebruikers hier zonder extra inlog gebruik van kunnen maken. 

Hoe kom ik bij de Online Help terecht?
Vanuit elk willekeurig Metacom scherm kom je via het ‘vraagteken’ symbool terecht bij de informatie die beschikbaar is over het betreffende scherm of de betreffende module. Hierna kun je vrij navigeren door alle beschikbare Metacom informatie.

blog

Header_Calculatie_Michael2.png

Calculatie software en een konijnenhok

Sinds een paar maanden heb ik twee nieuwe gezinsleden. Twee mannetjes. Een bruine. En een grijs/witte. Konijnen, voor de volledigheid. Ze heten Nacho en Ginny. Namen die hoogstpersoonlijk zijn bedacht door mijn jongste dochter van zeven. Omdat ze nacho’s zo lekker vindt. Voor het andere konijn had ze eerst nog Oreo in gedachten. Maar leuker nog was een naam van iets dat mama zo lekker vindt. Dus Nacho en Ginny it is.

Lees verder

case studies

Header_vanlenthedalfsen_klantcase

‘In control’ met digitale werkbonnen

bekijk de case study

Evenementen

CONNECT_Emailhandtekening_600px.png

VanMeijel Connect | digitaal evenement | 13.00 - 15.30 uur

Save the date voor ons digitale event: 'VanMeijel Connect'.

Lees verder