0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

nieuws-verbeterde_servicetickets.png

Servicetickets aangepast voor vlottere verwerking

Maakt u weleens een ticket aan? Om u voortaan nog sneller van dienst te kunnen zijn, zijn er enkele wijzigingen doorgevoerd in ons ticketsysteem.

Bij het aanmaken van een ticket wordt ​nu eerst gevraagd wat voor type aanvraag het ticket is (een vraag, probleem, opdracht​ of​ productsuggestie). Afhankelijk van het gekozen type verschijnen er ​vervolgens ​enkele concrete vragen. Door deze vragen te beantwoorden wordt een ticket zo compleet mogelijk ingediend, wat de doorlooptijd van een ticket korter maakt.

Wij hebben er daarom voor gekozen om tickets voortaan alleen nog via onze serviceportal (service.vanmeijel.nl) in te laten dienen en niet meer via een mail​tje​.

De voordelen
Via de portal kunt u:

  • 24/7 een nieuw ticket indienen
  • Openstaande tickets bekijken van uzelf en uw collega's
  • Reageren op openstaande tickets
  • Onze knowledgebase raadplegen

Wilt u hulp bij het aanmaken van een ticket via de portal, neem dan contact op met de servicedesk. Wij helpen u graag. 

blog

header-blog-marloes-veranderen-deel2

Digitaliseren is veranderen. Hoe werkt veranderen bij mensen? 

In mijn vorige blog heb ik je laten zien waarom investeren in verandering met je medewerkers essentieel is. Maar dit veranderproces, hoe ga je hiermee om? Ik neem je mee in de fasen die tijdens het veranderproces de revue kunnen passeren. Ook kom je te weten wat belangrijke aandachtspunten zijn in elke fase.

Lees verder

case studies

header-plegt-vos-mobiel

Inkoopfacturen automatiseren met IFA Online

bekijk de case study

Evenementen