0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

nieuws-verbeterde_servicetickets.png

Servicetickets aangepast voor vlottere verwerking

Maakt u weleens een ticket aan? Om u voortaan nog sneller van dienst te kunnen zijn, zijn er enkele wijzigingen doorgevoerd in ons ticketsysteem.

Bij het aanmaken van een ticket wordt ​nu eerst gevraagd wat voor type aanvraag het ticket is (een vraag, probleem, opdracht​ of​ productsuggestie). Afhankelijk van het gekozen type verschijnen er ​vervolgens ​enkele concrete vragen. Door deze vragen te beantwoorden wordt een ticket zo compleet mogelijk ingediend, wat de doorlooptijd van een ticket korter maakt.

Wij hebben er daarom voor gekozen om tickets voortaan alleen nog via onze serviceportal (service.vanmeijel.nl) in te laten dienen en niet meer via een mail​tje​.

De voordelen
Via de portal kunt u:

  • 24/7 een nieuw ticket indienen
  • Openstaande tickets bekijken van uzelf en uw collega's
  • Reageren op openstaande tickets
  • Onze knowledgebase raadplegen

Wilt u hulp bij het aanmaken van een ticket via de portal, neem dan contact op met de servicedesk. Wij helpen u graag. 

blog

header-veranderblog-1

Waarom aandacht voor veranderen in je organisatie belangrijk is

Digitalisering is pas écht succesvol als het onderdeel is van je visie en strategie, en als je mensen meegaan in de nieuwe werkwijze. Maar de traditionele manier van werken transformeren naar ‘het nieuwe werken’ is niet altijd even makkelijk. De implementatie van een digitale werkwijze is een grote verandering en heeft impact op je bedrijf. Deze verandering vergt tijd én de juiste aandacht.

Lees verder

case studies

Digitale grondstromen registratie met Metacom Online

bekijk de case study

Evenementen

workshop_metacomonline.png

Workshop Metacom Online | modelleer zelf een bedrijfsproces

Wil je leren hoe je zelf papieren werkprocessen kunt digitaliseren of apps kunt bouwen? Je bent welkom bij deze workshop.

Lees verder