0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

Servicetickets aangepast voor vlottere verwerking

Maakt u weleens een ticket aan? Om u voortaan nog sneller van dienst te kunnen zijn, zijn er enkele wijzigingen doorgevoerd in ons ticketsysteem.

Bij het aanmaken van een ticket wordt ​nu eerst gevraagd wat voor type aanvraag het ticket is (een vraag, probleem, opdracht​ of​ productsuggestie). Afhankelijk van het gekozen type verschijnen er ​vervolgens ​enkele concrete vragen. Door deze vragen te beantwoorden wordt een ticket zo compleet mogelijk ingediend, wat de doorlooptijd van een ticket korter maakt.

Wij hebben er daarom voor gekozen om tickets voortaan alleen nog via onze serviceportal (service.vanmeijel.nl) in te laten dienen en niet meer via een mail​tje​.

De voordelen
Via de portal kunt u:

  • 24/7 een nieuw ticket indienen
  • Openstaande tickets bekijken van uzelf en uw collega's
  • Reageren op openstaande tickets
  • Onze knowledgebase raadplegen

Wilt u hulp bij het aanmaken van een ticket via de portal, neem dan contact op met de servicedesk. Wij helpen u graag. 

blog

5 redenen waarom je Next 2018 niet mag missen

Op dinsdag 13 november is het weer zo ver: Next 2018. Tijdens dit evenement laten wij je aan de hand van verschillende voorbeeldcases zien wat op dit moment mogelijk is op het vlak van digitaal bouwen. Heb je je nog niet aangemeld voor Next? Hierbij vijf redenen om dat wel te doen.

Lees verder

case studies

Van Werven realiseert zelf procesinnovaties met Metacom Online

bekijk de case study

Evenementen

Webinar | Voorbereidingen voor calculeren op basis van een 3D model

In de eerdere webinar over de toepassingsmogelijkheden van een BIM-model en calculeren, hebben we aangegeven dat de werkmethode bepaald hoe je tot een calculatie komt. Maar wat is er nodig om een goede werkmethoden bibliotheek op te zetten?

Lees verder