0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

nieuws-verbeterde_servicetickets.png

Servicetickets aangepast voor vlottere verwerking

Maakt u weleens een ticket aan? Om u voortaan nog sneller van dienst te kunnen zijn, zijn er enkele wijzigingen doorgevoerd in ons ticketsysteem.

Bij het aanmaken van een ticket wordt ​nu eerst gevraagd wat voor type aanvraag het ticket is (een vraag, probleem, opdracht​ of​ productsuggestie). Afhankelijk van het gekozen type verschijnen er ​vervolgens ​enkele concrete vragen. Door deze vragen te beantwoorden wordt een ticket zo compleet mogelijk ingediend, wat de doorlooptijd van een ticket korter maakt.

Wij hebben er daarom voor gekozen om tickets voortaan alleen nog via onze serviceportal (service.vanmeijel.nl) in te laten dienen en niet meer via een mail​tje​.

De voordelen
Via de portal kunt u:

  • 24/7 een nieuw ticket indienen
  • Openstaande tickets bekijken van uzelf en uw collega's
  • Reageren op openstaande tickets
  • Onze knowledgebase raadplegen

Wilt u hulp bij het aanmaken van een ticket via de portal, neem dan contact op met de servicedesk. Wij helpen u graag. 

blog

blog-victor-kostenbewaking

Projectbeheersing: Waar verdien of verlies ik mijn marge?

Iedereen in de bouw en infra kent wel verhalen van gerenommeerde (collega) aannemers die door tegenvallende projectresultaten moeilijke tijden hebben gekend of zelfs failliet zijn gegaan. Onze branche staat helaas bekend om lage marges, veel risico’s en bijbehorende faalkosten. Een  winstgevend project realiseren is helaas niet zo eenvoudig als het klinkt. Niet alleen doordat bij het inschrijven op de aanbesteding met lage marges gerekend wordt, maar ook door allerlei risico’s. Er hoeft maar iets te gebeuren en de winst verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Lees verder

case studies

beens-header-klein

Beens Groep kiest voor meer inzicht met Metacom+ Projecten

bekijk de case study

Evenementen