0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

nieuws-verbeterde_servicetickets.png

Servicetickets aangepast voor vlottere verwerking

Maakt u weleens een ticket aan? Om u voortaan nog sneller van dienst te kunnen zijn, zijn er enkele wijzigingen doorgevoerd in ons ticketsysteem.

Bij het aanmaken van een ticket wordt ​nu eerst gevraagd wat voor type aanvraag het ticket is (een vraag, probleem, opdracht​ of​ productsuggestie). Afhankelijk van het gekozen type verschijnen er ​vervolgens ​enkele concrete vragen. Door deze vragen te beantwoorden wordt een ticket zo compleet mogelijk ingediend, wat de doorlooptijd van een ticket korter maakt.

Wij hebben er daarom voor gekozen om tickets voortaan alleen nog via onze serviceportal (service.vanmeijel.nl) in te laten dienen en niet meer via een mail​tje​.

De voordelen
Via de portal kunt u:

  • 24/7 een nieuw ticket indienen
  • Openstaande tickets bekijken van uzelf en uw collega's
  • Reageren op openstaande tickets
  • Onze knowledgebase raadplegen

Wilt u hulp bij het aanmaken van een ticket via de portal, neem dan contact op met de servicedesk. Wij helpen u graag. 

blog

pets-cattle-blog

Pets versus Cattle | Hoe je het best kunt omgaan met je IT omgeving

Wellicht heb je het al eens gehoord: Pets versus Cattle. Dit is een metafoor die we gebruiken binnen IT, maar wat bedoelen we hier dan mee? En waarom is het ook als “niet-hardcore-IT-er” goed om de strekking van deze metafoor te snappen?

Lees verder

case studies

smink-header-klein

Sneller werken met digitale werkorders in Metacom Online

bekijk de case study

Evenementen

webinar_ordertocash_groot.png

Webinar | Het volledige proces van order to cash digitaal

Verkoopfacturen worden vaak al digitaal verstuurd. Wist je dat je dit proces ook kunt automatiseren? Met de verkoopfactuur package in Metacom Online kun je verkoopfacturen altijd automatisch aanmaken, bijwerken en versturen. Ontdek meer in deze webinar.

Lees verder