0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief
{header:alt}
Devices_mtcOnline.png

Gladheidsbestrijding

Na de eenmalige registratie van locaties en routes, kunnen deze het hele seizoen gebruikt worden om strooiactiviteiten te plannen. Bij het uitvoeren van deze activiteiten wordt de chauffeur geholpen door het automatiseren van papierwerk zoals de registratie van start- en eindtijd, het gereedmelden en verwittigen van de contactpersoon van elke locatie.

 

Download productblad

Gladheidsbestrijding: planning en uitvoering

De administratie/projectleider maakt vaste routes aan en voegt hier locaties aan toe. Ook selecteert hij de klant, het bijbehorende project en kunnen voorkeurstijden en een e-mailadres van de contactpersoon worden toegevoegd. Vaste routes, eventueel aangevuld met losse locaties, kunnen vervolgens gekozen worden bij het inplannen van een activiteit. In deze activiteit kunnen chauffeurs, voertuig(en), en een datum toegevoegd worden en kunnen nog eventuele aanpassingen aan de route worden gedaan. De chauffeur vinkt na het uitvoeren van een strooiactiviteit elke locatie af. De contactpersoon van die locatie krijgt automatisch een e-mail.

 

x
Gladheidsbestrijding_1.png
mtc-online-zelfinrichten.png

Locaties en routes bundelen tot activiteit

Locaties worden eenmalig geregistreerd. Daarna kunnen ze flexibel gecombineerd worden tot route of los aan activiteiten toegevoegd worden. Aangemaakte routes kunnen ook steeds hergebruikt worden en zijn net als locaties vrij aanpasbaar. Per locatie kan de chauffeur zien wat de voorkeurstijden van deze locatie zijn en invullen welk type gladheidsbestrijding uitgevoerd is (preventief strooien, curatief strooien of schuiven), hoeveel zout gestrooid is, een eventuele opmerking toevoegen en een foto (voor/na) van de locatie toevoegen.

Lees verder
mtc-online-mobiel_werken_1.png

Automatische handelingen

Naast het per e-mail verwittigen van de contactpersoon, wordt per locatie de registraties van de weersgesteldheid en de start- en eindtijd door het systeem gedaan. Door het wegnemen van deze registratieverplichtingen, heeft de chauffeur meer tijd om de eigenlijke strooiactiviteiten uit te voeren.

Lees verder
mtc-online-ifa-integratie.jpg

Flexibel activiteiten aanpassen

De chauffeur kan ook zelf locaties kopiëren (bijv. als er twee keer gestrooid moet worden), locaties toevoegen die normaal niet bij de route horen, en locaties overslaan als deze bijvoorbeeld niet bereikbaar zijn. Aan het overslaan van een locatie kunnen desgewenst acties worden verbonden, zoals een e-mail naar de contactpersoon.

Lees verder

Ook eenvoudig en efficiënt werk registreren?

Neem dan direct contact met ons op, of laat een bericht achter.

Contact

blog

header-verandermanagement-deel3

Vijf essentiële aandachtspunten bij organisatieverandering

Had jij voor het nieuwe jaar ook goede voornemens? En heb je die langer dan 12 dagen kunnen volhouden? Dan is dat al een aardige prestatie! Onderzoek toont namelijk aan dat de meeste mensen na 12 dagen al zijn teruggevallen in hun oude patroon. Hieruit blijkt wel dat gedrag moeilijk te veranderen is. Gedrag is niet voor niets de zwakste schakel tussen intentie en realisatie. Een digitale transformatie vraagt ook om nieuw gedrag. In deze blog geef ik je vijf essentiële aandachtspunten bij organisatieverandering.

Lees verder

case studies

header-plegt-vos-mobiel

Inkoopfacturen automatiseren met IFA Online

bekijk de case study

nieuws

header-instr-jan2021

Nieuwe instructievideo’s | Optimaal werken in Metacom

Wij vinden het belangrijk dat je als gebruiker van Metacom goed en makkelijk je werkt kunt doen. Daarom maken we diverse instructievideo’s. Hiermee kun jij vlot aan de slag én kun je dus tijd kunt besparen. Met deze nieuwe reeks ben je volledig wegwijs in Metacom.

Lees verder