0527 61 47 67
Send us an email
Support
Join newsletter

to overview

Servicetickets aangepast voor vlottere verwerking

Maakt u weleens een ticket aan? Om u voortaan nog sneller van dienst te kunnen zijn, zijn er enkele wijzigingen doorgevoerd in ons ticketsysteem.

Bij het aanmaken van een ticket wordt ​nu eerst gevraagd wat voor type aanvraag het ticket is (een vraag, probleem, opdracht​ of​ productsuggestie). Afhankelijk van het gekozen type verschijnen er ​vervolgens ​enkele concrete vragen. Door deze vragen te beantwoorden wordt een ticket zo compleet mogelijk ingediend, wat de doorlooptijd van een ticket korter maakt.

Wij hebben er daarom voor gekozen om tickets voortaan alleen nog via onze serviceportal (service.vanmeijel.nl) in te laten dienen en niet meer via een mail​tje​.

De voordelen
Via de portal kunt u:

  • 24/7 een nieuw ticket indienen
  • Openstaande tickets bekijken van uzelf en uw collega's
  • Reageren op openstaande tickets
  • Onze knowledgebase raadplegen

Wilt u hulp bij het aanmaken van een ticket via de portal, neem dan contact op met de servicedesk. Wij helpen u graag. 

blog

5 redenen waarom uitvoerders actuele informatie nodig hebben tijdens hun bouwprojecten

Er komt veel kijken bij de uitvoering van een bouwproject. Zo is er veel informatie waarover gecommuniceerd wordt met verschillende personen. Een goede communicatie is belangrijk voor een mooi resultaat. Daarom is het essentieel dat iedereen beschikt over actuele informatie. In deze blog geef ik je 5 redenen waarom het beschikken over actuele informatie jouw bouwproject vooruit helpt.

Read more

case studies

Van Werven realiseert zelf procesinnovaties met Metacom Online

see the case study

events

Gebruikersdag | Calculatoren

Voor calculatoren die werken met Metacom calculatie, Ticon EP of Wecap XE, organiseren we op 12 juli aanstaande een gebruikersdag.

Read more