0527 61 47 67
Send us an email
Support
Join newsletter
Dura Vermeer Divisie Infra BV
case studies

Dura Vermeer Divisie Infra BV

Dura Vermeer bespaart met Inkoopfactuurafhandeling


Handen vrij voor projectbewaking dankzij toegenomen efficiëntie

Dura Vermeer Divisie Infra heeft de verwerking van inkomende facturen geautomatiseerd met de Business Process Management (BPM) oplossing van VanMeijel. Hierdoor kunnen haar werkmaatschappijen zich meer richten op de financiële bewaking van de projecten. Daarnaast leverde deze automatiseringsslag een besparing in manuren en een uniforme manier van werken op. Lees of bekijk het hele klantverhaal van Dura Vermeer via de business case of video.

Het Service Center is ontstaan uit de wens om de werkmaatschappijen te ontlasten en secundaire processen efficiënter en uniformer te maken. Paul Bakker, manager van het Service Center, zegt: “We hebben aan de werkmaatschappijen gevraagd wat zij als eerste taak zien van het Service Center. Daaruit bleek dat ze de crediteurenadministratie graag wilden overdragen. Dit vereiste veel aandacht van de werkmaatschappijen.” 

De 100.000 facturen die Dura Vermeer Divisie Infra jaarlijks ontvangt, kwamen tot voor kort bij de afzonderlijke werkmaatschappijen binnen. Hier werden ze gestempeld, ingeboekt en ter accordering de organisatie rondgestuurd. De facturen werden handmatig geaccordeerd waarbij de kans bestond dat de uiteindelijke verwerking op zich liet wachten. Tevens ontbrak het overzicht waar de facturen zich bevonden en wat de status van de facturen was. 

Lees meer: download business case Dura Vermeer

Dura Vermeer Divisie Infra BV

Industry: Bouwnijverheid

Industry: GWW

Site: http://www.duravermeer.nl/

Summary:

De beste multidisciplinaire wegen-, spoor- en betonprojecten in Nederland bedenken, organiseren, maken en onderhouden. Dát is wat de mensen van Dura Vermeer Divisie Infra dagelijks bezig houdt. Ze buigen zich over complexe infrawerken waar vele belanghebbenden bij betrokken zijn en komen al 155 jaar tot vernieuwende ideeën en voortvarend projectverloop. Goed werk leveren is voor Dura Vermeer niet de uitdaging. Maar er sámen en op het hoogst haalbare veiligheidsniveau voor gaan.

Share:

“Werkmaatschappijen hebben handen vrij voor projectbewaking dankzij de toegenomen efficiëntie.”

Paul Bakker, Hoofd Service Center F&A

Ook tijd besparen op afhandelen inkomende facturen?

Call us at +31 527 61 47 67 or send us a message

blog

Concurrentievoordeel | Column Frans van Meijel

Vaak wordt de stelling geopperd dat je met de inzet van ICT een groot concurrentievoordeel kunt behalen. Ik denk dat dit zeker klopt. Er gaat nu nog veel fout door een gebrek aan de juiste informatie, die ook nog eens niet op de juiste tijdstip en plaats beschikbaar is. Daarnaast is de administratieve last groot gedurende het bouwproces. De inzet van ICT zou dan ook niet meer weg te denken moeten zijn in de dagelijkse bedrijfsvoering.

Read more

Events

Webinar | De leveranciersbonnen digitaal met Metacom Online

Als bouwbedrijf koop of huur je dagelijks veel in tijdens de uitvoering van een bouwproject. Of het nu gaat om personeel, materialen of materieel: de administratie van de externe bonnen kosten veel tijd. Zeker wanneer de inkopen nog  worden gedaan met een bonnenboekje.

Read more

news

Bolkesteijn Infrastructuur B.V. slaat nieuwe weg in met Metacom+

Bolkesteijn Infrastructuur B.V. heeft een nieuwe weg ingeslagen door te kiezen voor Metacom+. Door te werken met het Metacom platform verwacht het Hoogeveense aannemersbedrijf vele efficiencyslagen te maken en klaar te zijn voor een digitale toekomst.

Read more