0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief
Dura Vermeer Divisie Infra BV
case studies

Dura Vermeer Divisie Infra BV

Dura Vermeer bespaart met Inkoopfactuurafhandeling


Handen vrij voor projectbewaking dankzij toegenomen efficiëntie

Dura Vermeer Divisie Infra heeft de verwerking van inkomende facturen geautomatiseerd met de Business Process Management (BPM) oplossing van VanMeijel. Hierdoor kunnen haar werkmaatschappijen zich meer richten op de financiële bewaking van de projecten. Daarnaast leverde deze automatiseringsslag een besparing in manuren en een uniforme manier van werken op. Lees of bekijk het hele klantverhaal van Dura Vermeer via de business case of video.

Het Service Center is ontstaan uit de wens om de werkmaatschappijen te ontlasten en secundaire processen efficiënter en uniformer te maken. Paul Bakker, manager van het Service Center, zegt: “We hebben aan de werkmaatschappijen gevraagd wat zij als eerste taak zien van het Service Center. Daaruit bleek dat ze de crediteurenadministratie graag wilden overdragen. Dit vereiste veel aandacht van de werkmaatschappijen.” 

De 100.000 facturen die Dura Vermeer Divisie Infra jaarlijks ontvangt, kwamen tot voor kort bij de afzonderlijke werkmaatschappijen binnen. Hier werden ze gestempeld, ingeboekt en ter accordering de organisatie rondgestuurd. De facturen werden handmatig geaccordeerd waarbij de kans bestond dat de uiteindelijke verwerking op zich liet wachten. Tevens ontbrak het overzicht waar de facturen zich bevonden en wat de status van de facturen was. 

Lees meer: download business case Dura Vermeer

Dura Vermeer Divisie Infra BV

Industrie: Bouwnijverheid

Branche: GWW

Website: http://www.duravermeer.nl/

In het kort:

De beste multidisciplinaire wegen-, spoor- en betonprojecten in Nederland bedenken, organiseren, maken en onderhouden. Dát is wat de mensen van Dura Vermeer Divisie Infra dagelijks bezig houdt. Ze buigen zich over complexe infrawerken waar vele belanghebbenden bij betrokken zijn en komen al 155 jaar tot vernieuwende ideeën en voortvarend projectverloop. Goed werk leveren is voor Dura Vermeer niet de uitdaging. Maar er sámen en op het hoogst haalbare veiligheidsniveau voor gaan.

Deel via:

“Werkmaatschappijen hebben handen vrij voor projectbewaking dankzij de toegenomen efficiëntie.”

Paul Bakker, Hoofd Service Center F&A

Ook tijd besparen op afhandelen inkomende facturen?

Maak een afspraak met ons voor een digitale ontmoeting.

blog

header-blog-johan-ifa-online

Inefficiency trotseren? Slim omgaan met je inkoopfacturen (en zo doe je dat)

Het beeld dat bouwwereld conservatief is, is aan vervanging toe. Onder druk van de markt zoeken bouwbedrijven vandaag de dag koortsachtig naar manieren om procesverbeteringen door te voeren. Regelmatig kloppen klanten op onze deur met de vraag hoe ze IT kunnen benutten, om tegelijkertijd kwaliteitsverbeteringen én kostenreducties te kunnen doorvoeren. Het is geen wonder dat deze bouwers bij VanMeijel aankloppen, want met meer dan 30 jaar ervaringen weten wij hoe we je verder kunnen helpen. Hoe we dat doen? Onder andere met Metacom Online.

Lees verder

Evenementen

workshop_metacomonline.png

Digitale workshop Metacom Online | modelleer zelf een bedrijfsproces (vol!)

Wil je leren hoe je zelf papieren werkprocessen kunt digitaliseren of apps kunt bouwen? Je bent welkom bij deze workshop.

Lees verder

nieuws

wiu-terugkijken-header

Succesvol digitaal event ‘Werk in uitvoering’ (kijk hier terug!)

Dinsdag 10 november vond het digitale event van VanMeijel plaats: ‘Werk in uitvoering’! De nieuwe invulling was met succes: 400 live viewers keken naar stappen in digitalisering die je nù kunt zetten.

Lees verder