0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief
Dura Vermeer Divisie Infra BV
case studies

Dura Vermeer Divisie Infra BV

Dura Vermeer bespaart met Inkoopfactuurafhandeling


Handen vrij voor projectbewaking dankzij toegenomen efficiëntie

Dura Vermeer Divisie Infra heeft de verwerking van inkomende facturen geautomatiseerd met de Business Process Management (BPM) oplossing van VanMeijel. Hierdoor kunnen haar werkmaatschappijen zich meer richten op de financiële bewaking van de projecten. Daarnaast leverde deze automatiseringsslag een besparing in manuren en een uniforme manier van werken op. Lees of bekijk het hele klantverhaal van Dura Vermeer via de business case of video.

Het Service Center is ontstaan uit de wens om de werkmaatschappijen te ontlasten en secundaire processen efficiënter en uniformer te maken. Paul Bakker, manager van het Service Center, zegt: “We hebben aan de werkmaatschappijen gevraagd wat zij als eerste taak zien van het Service Center. Daaruit bleek dat ze de crediteurenadministratie graag wilden overdragen. Dit vereiste veel aandacht van de werkmaatschappijen.” 

De 100.000 facturen die Dura Vermeer Divisie Infra jaarlijks ontvangt, kwamen tot voor kort bij de afzonderlijke werkmaatschappijen binnen. Hier werden ze gestempeld, ingeboekt en ter accordering de organisatie rondgestuurd. De facturen werden handmatig geaccordeerd waarbij de kans bestond dat de uiteindelijke verwerking op zich liet wachten. Tevens ontbrak het overzicht waar de facturen zich bevonden en wat de status van de facturen was. 

Lees meer: download business case Dura Vermeer

Dura Vermeer Divisie Infra BV

Industrie: Bouwnijverheid

Branche: GWW

Website: http://www.duravermeer.nl/

In het kort:

De beste multidisciplinaire wegen-, spoor- en betonprojecten in Nederland bedenken, organiseren, maken en onderhouden. Dát is wat de mensen van Dura Vermeer Divisie Infra dagelijks bezig houdt. Ze buigen zich over complexe infrawerken waar vele belanghebbenden bij betrokken zijn en komen al 155 jaar tot vernieuwende ideeën en voortvarend projectverloop. Goed werk leveren is voor Dura Vermeer niet de uitdaging. Maar er sámen en op het hoogst haalbare veiligheidsniveau voor gaan.

Deel via:

“Werkmaatschappijen hebben handen vrij voor projectbewaking dankzij de toegenomen efficiëntie.”

Paul Bakker, Hoofd Service Center F&A

Ook tijd besparen op afhandelen inkomende facturen?

Maak een afspraak met ons voor een digitale ontmoeting.

blog

Header blog werkbonnen

Vier (beste) redenen om werkbonnen te digitaliseren

Of je nu wilt (blijven) groeien of de concurrentie wilt ontstijgen, digitalisering is de weg naar de toekomst. Eén van de processen waar we dagelijks mee te maken hebben in de bouw is het werkbonnenproces. Het goed invullen van een werkbon is een papier verslindende en tijdrovende taak. Door het gebruik van een werkbonapp wordt urenregistratie een makkie. Waarom en hoe? Dat vertel ik graag in deze blog.

Lees verder

Evenementen

RoadmapMO.jpg

Webinar | Roadmap Metacom Online: wat brengt 2021?

In de bouw worden elke dag grote hoeveelheden informatie verwerkt. Op kantoor én op de bouwplaats: overal wordt informatie bekeken, gewijzigd en toegevoegd. Met Metacom Online kun je deze dagelijkse administratieve werkzaamheden op de bouwplaats vereenvoudigen. Dit cloudplatform bevat talloze mogelijkheden. In de nieuwe versie hebben wij een aantal volgende stappen gezet. Wat dit betekent? Nòg flexibeler automatiseren.

Lees verder

nieuws

headerunited_(1).jpg

Geen papierstroom, maar digitale werkwijze voor United Installaties

Het is Hasselt gevestigde United Installaties timmert sinds de oprichting in de zomer van 2020 stevig aan de weg, en heeft vele mooie projecten in het vooruitzicht. Het bedrijf stond voor twee uitdagingen: het vinden van de juiste vakmensen en digitalisering.

Lees verder