0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief
Dura Vermeer Divisie Infra BV
case studies

Dura Vermeer Divisie Infra BV

Dura Vermeer bespaart met Inkoopfactuurafhandeling


Handen vrij voor projectbewaking dankzij toegenomen efficiëntie

Dura Vermeer Divisie Infra heeft de verwerking van inkomende facturen geautomatiseerd met de Business Process Management (BPM) oplossing van VanMeijel. Hierdoor kunnen haar werkmaatschappijen zich meer richten op de financiële bewaking van de projecten. Daarnaast leverde deze automatiseringsslag een besparing in manuren en een uniforme manier van werken op. Lees of bekijk het hele klantverhaal van Dura Vermeer via de business case of video.

Het Service Center is ontstaan uit de wens om de werkmaatschappijen te ontlasten en secundaire processen efficiënter en uniformer te maken. Paul Bakker, manager van het Service Center, zegt: “We hebben aan de werkmaatschappijen gevraagd wat zij als eerste taak zien van het Service Center. Daaruit bleek dat ze de crediteurenadministratie graag wilden overdragen. Dit vereiste veel aandacht van de werkmaatschappijen.” 

De 100.000 facturen die Dura Vermeer Divisie Infra jaarlijks ontvangt, kwamen tot voor kort bij de afzonderlijke werkmaatschappijen binnen. Hier werden ze gestempeld, ingeboekt en ter accordering de organisatie rondgestuurd. De facturen werden handmatig geaccordeerd waarbij de kans bestond dat de uiteindelijke verwerking op zich liet wachten. Tevens ontbrak het overzicht waar de facturen zich bevonden en wat de status van de facturen was. 

Lees meer: download business case Dura Vermeer

Dura Vermeer Divisie Infra BV

Industrie: Bouwnijverheid

Branche: GWW

Website: http://www.duravermeer.nl/

In het kort:

De beste multidisciplinaire wegen-, spoor- en betonprojecten in Nederland bedenken, organiseren, maken en onderhouden. Dát is wat de mensen van Dura Vermeer Divisie Infra dagelijks bezig houdt. Ze buigen zich over complexe infrawerken waar vele belanghebbenden bij betrokken zijn en komen al 155 jaar tot vernieuwende ideeën en voortvarend projectverloop. Goed werk leveren is voor Dura Vermeer niet de uitdaging. Maar er sámen en op het hoogst haalbare veiligheidsniveau voor gaan.

Deel via:

“Werkmaatschappijen hebben handen vrij voor projectbewaking dankzij de toegenomen efficiëntie.”

Paul Bakker, Hoofd Service Center F&A

Ook tijd besparen op afhandelen inkomende facturen?

Maak een afspraak met ons voor een digitale ontmoeting.

blog

Header_blog_Marloes_verandering

Succesvolle organisatieverandering in zes stappen

Je weet dat aandacht voor veranderen belangrijk is om een ICT project succesvol in gebruik te nemen. Maar hoe pak je dit aan? En waar begin je mee? In dit deel van mijn blogreeks over verandermanagement neem ik je mee in een stappenplan voor (verdere) digitalisering binnen jouw organisatie en hoe wij jullie hierbij kunnen helpen.

Lees verder

Evenementen

webinar-ifa-online-2021

Webinar | Slim omgaan met je inkoopfacturen? Digitaliseren met IFA Online

Bouwbedrijven hebben dagelijks te maken met talloze inkomende facturen. Het verwerken van deze facturen kost vaak veel tijd. Binnenkomende facturen worden op verschillende manieren naar diverse personen doorgestuurd om goedkeuring te krijgen voor de betaling. Kan het simpeler? Volgens ons wel.

Lees verder

nieuws

Header_vanlenthedalfsen_cobouwartikel

Van Lenthe Dalfsen: ‘‘Samen naar de digitale toekomst’’ | Cobouw artikel

De samenwerking tussen Van Lenthe Dalfsen en VanMeijel als softwareleverancier was altijd al goed. De samenwerking als strategische partners is zo mogelijk nog beter. Harold van Lenthe en Wouter Hulleman vertellen over deze verandering én over de nieuwe verwerking van de werkbonnen. “Oudere collega’s vertellen nu zelfs anderen over de voordelen van de nieuwe app.”

Lees verder