0527 61 47 67
Stuur ons een e-mail
Support
Aanmelden nieuwsbrief

naar overzicht

Ontspan!

Blog-Ontspan-45.png

Eindelijk wordt het zomer in Nederland. Na een periode met veel(!) regen zien we deze week weer eens echt tropische temperaturen. Voor regio Midden-Nederland staat de bouwvak daarnaast al voor de deur en dan vakantie! Een tijd om te ontspannen.

Ook binnen Customer Care merken we dat het vakantieperiode is. Het aantal calls wordt minder, updates worden nog snel voor de vakantie geregeld en werkzaamheden worden tijdelijk overgedragen: we zien ineens nieuwe namen voorbij komen. Vakantie of niet, binnen Customer Care blijft service altijd centraal staan.

Sociologie
In de sociologie wordt veel gesproken over het helpen en overtuigen van mensen. ‘Ontspannen’ is daarvoor essentieel. Volgens Pacelle van Goethem kun je alleen overtuigd worden wanneer je ontspannen bent. Overtuigen kan door ‘volgen’ (automatisch) of door ‘denken’ (inhoudelijke afweging). Denken kan alleen als je ontspannen en betrokken bent.

Wij kunnen nog zo hard ons best doen, maar jij bepaalt ons succes. Om je te kunnen overtuigen, moet je ontspannen. Maar om te ontspannen, moet je ons vertrouwen.

Vakantiegevoel
Je zou kunnen zeggen dat wij bij Customer Care jou altijd het gevoel van vakantie willen geven. Wanneer je contact opneemt met het team moet je je namelijk kunnen ontspannen. Of je nou een functionele vraag hebt, een incident, zelfs bij een calamiteit. Aan ons de taak om je gerust te stellen en je te overtuigen van de vervolgstappen die we voorstellen. We begrijpen dat het lastig is om rustig te blijven als het hele bedrijf plat ligt, maar daar ligt voor ons de uitdaging. Wat er ook gebeurt, je staat er niet alleen voor; ontspan.

Voor nu wensen we jullie echter vooral een heel fijne, ontspannen vakantie toe.

 

gerelateerde blogs

Evenementen

webinar-ifa-online-klein-2021

Webinar | Slim omgaan met je inkoopfacturen? Digitaliseren met IFA Online

Bouwbedrijven hebben dagelijks te maken met talloze inkomende facturen. Het verwerken van deze facturen kost vaak veel tijd. Binnenkomende facturen worden op verschillende manieren naar diverse personen doorgestuurd om goedkeuring te krijgen voor de betaling. Kan het simpeler? Volgens ons wel.

Lees verder

case studies

Header_vanlenthedalfsen_klantcase

‘In control’ met digitale werkbonnen

bekijk de case study

nieuws

Header_vanlenthedalfsen_cobouwartikel

Van Lenthe Dalfsen: ‘‘Samen naar de digitale toekomst’’ | Cobouw artikel

De samenwerking tussen Van Lenthe Dalfsen en VanMeijel als softwareleverancier was altijd al goed. De samenwerking als strategische partners is zo mogelijk nog beter. Harold van Lenthe en Wouter Hulleman vertellen over deze verandering én over de nieuwe verwerking van de werkbonnen. “Oudere collega’s vertellen nu zelfs anderen over de voordelen van de nieuwe app.”

Lees verder