Ontspan!

Eindelijk wordt het zomer in Nederland. Na een periode met veel(!) regen zien we deze week weer eens echt tropische temperaturen. Voor regio Midden-Nederland staat de bouwvak daarnaast al voor de deur en dan vakantie! Een tijd om te ontspannen.
Ook binnen Customer Care merken we dat het vakantieperiode is. Het aantal calls wordt minder, updates worden nog snel voor de vakantie geregeld en werkzaamheden worden tijdelijk overgedragen: we zien ineens nieuwe namen voorbij komen. Vakantie of niet, binnen Customer Care blijft service altijd centraal staan.
Sociologie
In de sociologie wordt veel gesproken over het helpen en overtuigen van mensen. ‘Ontspannen’ is daarvoor essentieel. Volgens Pacelle van Goethem kun je alleen overtuigd worden wanneer je ontspannen bent. Overtuigen kan door ‘volgen’ (automatisch) of door ‘denken’ (inhoudelijke afweging). Denken kan alleen als je ontspannen en betrokken bent.
Wij kunnen nog zo hard ons best doen, maar jij bepaalt ons succes. Om je te kunnen overtuigen, moet je ontspannen. Maar om te ontspannen, moet je ons vertrouwen.
Vakantiegevoel
Je zou kunnen zeggen dat wij bij Customer Care jou altijd het gevoel van vakantie willen geven. Wanneer je contact opneemt met het team moet je je namelijk kunnen ontspannen. Of je nou een functionele vraag hebt, een incident, zelfs bij een calamiteit. Aan ons de taak om je gerust te stellen en je te overtuigen van de vervolgstappen die we voorstellen. We begrijpen dat het lastig is om rustig te blijven als het hele bedrijf plat ligt, maar daar ligt voor ons de uitdaging. Wat er ook gebeurt, je staat er niet alleen voor; ontspan.
Voor nu wensen we jullie echter vooral een heel fijne, ontspannen vakantie toe.